Ny hemsida, ny start

Idag är det premiär för den nya hemsidan. Jag har nu bestämt mig för att lämna den gamla bloggen och hädanefter enbart använda mig av den nya. Egentligen blir det ju inte så stor skillnad för mig – jag har varit dålig på att uppdatera bloggen i flera år. Men med den här nya sidan hoppas jag att det blir något av en nystart.

Jag ska försöka att blogga hyfsat regelbundet. Bloggandet kommer såklart att handla om mitt författarskap, men även om allt annat möjligt jag kommer på.

En reaktion på ”Ny hemsida, ny start

Kommentera

