Bokmässan

I veckan hålls Bokmässan i Göteborg och jag har varit på plats för att besöka och delta på mässan och också hälsa på min syster som bor och pluggar här sedan några år tillbaka.

Jag minns mycket väl när jag var på Bokmässan första gången. Det var 2006 när jag vann Eragontävlingen. Priset delades ut på mässan så jag och min familj reste ner från Umeå. För mitt bokälskande 15-åriga jag var Bokmässan en dröm som blev sann. Så många böcker och författare samlade på en enda plats! Fortfarande tycker jag att det är fantastiskt roligt. Bokmässans sista dag är imorgon så om ni befinner er i Göteborg, bege er dit! Söndagens inträde och seminarier är gratis.

2 reaktioner på ”Bokmässan

  1. Hej bara en fråga.
    jag saknar Nyckelväktarna du gjorde en så bra bok kan du gill öra en ny eller uppföljare.
    jag vill ha Olie tillbacka snälla?

    Gilla

    1. Hej och tack för din fråga!
      Kul att höra att du tyckte om Nyckelväktarna! Just nu har jag tyvärr inga planer på en uppföljare till Nyckelväktarna, men jag skriver på lite annat som förhoppningsvis blir något som kan publiceras. Nu när jag studerar på universitetet är det dock svårt att hinna med skrivandet, så det kan nog ta ett tag.

      Gilla

Kommentera

